gönülden sevenler,islami evlilik,arkadaşlık sitesi

Gönülden Sevenler Gelsin

kız tavlama teknikleri

Posted by gonuldenseven Ağustos 31, 2010

evet çok ciddi bir konuyla karşı karşıyayız arkadaşlar.

kız nasıl tavlanır?

şimdi size denenmiş metodlardan bahsetmeyeceğim.

ben size çağın gereklerine uygun metodlar söyleyeceğim.

arkadaşlar.

dostlar.

kız tavlamak önemli mi ?

evleneceksen önemli?

yani adam gibi tavlayacaksın.

tavladıktan sonra yüz üstü bırakmak yok.

arkadaşlar kız tavlamak isteyenler boşuna otobüs duraklarında gördükleri kızları keserek zaman kaybetmesin.

bil ki kesiştiğin o kız iş yerinde ,arkadaş çevresinde kesişmekle kalmıyor muhabbet de ediyor.

yani onun işi pişirme olasılığı çok fazla.

boşuna mucize bekleme.

yapacağın şey basit.

bugün arkadaşlık siteleri var,gönüldensevenler falan var,evlilik siteleri var,kız bulma siteleri var.

erkek arkadaş bulma siteleri var.

buralara gir.

resimlere bak.

özelliklere bak.

beğenirsen konuş,boş boş kesişmezsin.

tırsmana da gerek yok.

çünkü kız sana küfretmez.

çünkü orada ki kız da arkadaş arıyor.

hem bugün işler iyice değişti

islami evlilik sitesi,bedava evlilik sitesi,ücretsiz arkadaşlık sitesi hepsi var.

ama kız bulmak istiyorsan ücretini de ödemen gerek.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: